Friday, May 23, 2008

Hadiah untuk Hubby

Tadi pi meronggeng ngan officemate. Carik hadiah untuk abang plak. Aku bawak member aku sebab nak pinjam hidung dia. Hidung aku kekurangan deria bau. Aku selsema. Aku nak belikan abang perfume. Itu yang praktikal sebab perfume dia dah tinggal sikit sangat. Aku teringat minggu lepas lepas makan malam, tengah siap2 nak keluar plak... abang suruh aku amik air sket. Aku tanya la nak buat apa... jawapan dia.. jeng jeng jeng.....nak tambah kat dalam botol perfume ekekekekeke... there and then aku decided nak bagi perfume saja la sbg hadiah. Practical dan itu yang dia perlukan pun. Nak belikan jeans memang tak termampu poket ku huhuhu
Try beberapa jenama...konsep hubby aku ni dia akan gunakan perfume yang aku suka baunya.. sendiri pakai mana bau weh..... so sebelum ni aku 'pakaikan' dia Polo Romance dan Calvin Klein Truth. Bau yang amat 'delicious' bila dah bercampur peluh pada standard hidung aku la....

Try jenama A - kuat sangat menusuk hidung
Try jenama B - lembut sangat plak
Try jemana C - macam bau toilet cleaner (ni kawan aku cakap)
Cium biji kopi
Try jenama D - macam sedap juga
Try jenama E - macam sedap juga
Cium biji kopi
Try semula jenama D dan E - D lagi sedap
Hidung aku nak surrender dah sebenarnya ekekekeke

Ini la hasilnya... harganya cuma 1/3 jer dari harga jam yang abang belikan. Nak belikan yang 100ml kang lambat sangat habis....

Untuk aku sebotol Kenzo Flowers. Cantikkan botol dia.. bau pun sweet jek... perfume aku yang abang beli masa Le Tour De Langkawi pun dah tinggal sikit sangat.

Bila nak bagi? Malam ni sebelum tidur. Motif? Lu pikir la sendiri......

No comments: