Tuesday, December 23, 2008

NOTA UNTUK ENGKAU

Jangan cakap aku cengeng, sikit-sikit nak mengadu ngan laki aku...

SEBAB...

Engkau tu punca masalah!!

INGAT OK...

Mengadu ke, cengeng ke... dengan suami sendiri tu tak salah. Yang salah bila mengadu ngan cengeng dengan suami orang.

FAHAM?

Kalau engkau faham, takde la engkau buat benda yang engkau buat kan....

10 comments:

NONIE AZIZ said...

hohoho...betui tu angah aku setuju biaq kita cengeng ngan laki sendiri...JANGAN sesekali cengeng kat laki orang..keji okesssss...

Angah said...

Nonie
Lagi2 kalo yang gatai mencengeng tuh pernah diwarning.. ohh sungguh keji

luna said...

ntah. laki aku, suka ati aku la,kan?


eh cengeng tu ngada2 ke?hehe..x penah guna perkataan tu :P

ibuVouge said...

cengeng tu garang kak luna

yang dia sebuk kenapa kan...

hiks byk nau pinggan tambahkan angah

cik puan daun said...

eiiii.. tak malunya dia mengadu kat laki orang..

Pompuan gini sungguh aku anti.. sungguh!

Anonymous said...

ngegada dgn laki org? huh? nak kene ar tu...aku cukup benci golongan itew.


kemamang

Angah said...

Luna
Yup luna... suka hati aku laaa..cengeng tu macam ngada2, suka mengadu la..

IV
Garang tuh cengil... cengeng tuh ngada2.. pinggan tambah yang tak perlu kan..

Angah said...

Daun
Otak letak kat lutut camtuh la...mcm sok sok dia tak kawen kan...

Tini
Pompuan camtu bkan pikir lain dah...desperate kot?

Anonymous said...

and per cter lak ngan laki org yg duk mengadu pasl wife dia??? gemuuukk la,x taw jg bdn..x hormat dia,x tau service(kesian btol,ptt la sngap manjang)opss..jgn mara.laki org 2 jgk mgadu wife x kemas blik tdo!oh my god u all sume ley imagine x,pemalas btol wife dia..mmg pdan la muka dia.so no wonder la why kan...wutever!

Angah said...

anon / bery

lelaki ni memang suka burukkan isteri..TAPI isteri tu la yang digomol sejak kawen sampai sekarang..dan tetap la ISTERI..pempuan tu yang bodoh percaya bulat2..stok geli2 je..tak kawen2 pun kan..lagi sangap!