Monday, December 22, 2008

PUTRAJAYA CRITICAL MASS

So aku sangat berkobar-kobar nak kayuh kat PCM. Abang sampai kat opis aku dalam pukul 5.30. Hujan dah start turun dah.. drizzling jer la. So we went to Putrajaya tumpang umah Nani sementara tunggu ride. Aini sms kata ujand ah berenti so kami pun bertolak la dari Desa Pinggiran Putra ke Presint 9. HUJAN TURUN BALIK...
Kami lepak kedai mamak sementara hujan teduh. Aini sampai bawak baju. Thanx darling.... dah pakai dah tapi BESARRRR... maknanya aku ni kecik la kan kan kan..Jumpa db juga (apa nama betul ko ek?) Pastu Arel pun sampai.
Dalm pukul 10 abang kata JOM BALIK sebab dia penat giler. Aku pun menurut jer la sebab kesian kat dia. Semata-mata ikutkan kehendak isterinya nih, sanggup tu bawak basikal dari Kuantan dan terus nak ride. So lepas sms Aini ngan member lain kami pun balik. Tak dapat jugak la join the ride
Other riders mulakan ride pukul 10.30. aku jelesssss wokeh! Takper... bulan depan aku join. Hari ni aku akan masuk blog2 yang cerita pasal Putrajaya critical Mass nih....dengan perasaan yang jeles huhuhu....

5 comments:

NONIE AZIZ said...

tak semput ke angah...kalau aku harus lembik lutut kekekekek

Angah said...

nonie
dah biasa training tak semput...jumpa kengkawan yang bestnya

NeroEcha said...

Fit giler ko yer angah ..stamina gerenti maintain nyer..

Arena said...

Alhamdulillah, ko dah sehat ngah.. jangan lanyak sangat diri ko tuh.. bagi baik betul2..

Angah said...

Nero
Fit tu tak la... jaga kesihatan jer..tapi aku tetap la menten besar huhuhu


Arena
Baik kak ehehehe