Monday, December 15, 2008

DEMAM

Aku tak sangka aku pun boleh kena demam cikungkunya tuh... seminggu terlantar beb... seminggu... nanti la aku cerita...masih lemau..

9 comments:

aD said...

ya Allah.. kesiannya. bistu cam mana dgn projek basikal tu? rehat bebanyak ok. ad pun tataw apa mender cikungkungnya nih. ada gak dengar tp tak penahnya amik tau - kena cari info pasnih.

oren said...

semoga cepat sembuh..

*hugs*

NeroEcha said...

Lorr .semoga ko cepat sembuh yaaa

Abahnajwa said...

Alamak...Demam apa?

Abah demam gak ni...demam tukar musim dah kot..Sejuk winter ni sampai -3..Sejukkkk

Ummibatrisya said...

semoga cepat sembuh....

Anonymous said...

ngah,

terkejut aku dengo ko kene demam tuh...since ko pon tgh "lemau" aku tggu ko sihat baru aku tanya...

cepat sembuh yer..

adk77

luna said...

la..selama ni dok baca dlm paper je psl jangkitan chikugunya nih..terkejut gak angah pun terkena..

dgr nya simptom2 nya lemah2 badan kan?

apapun..smoga cepat sembuh

NONIE AZIZ said...

macam musim la pulak jiran aku pun baru baik..

NURUL said...

take care. **just have my 3rd baby (boy, again) via c-sect on the 2nd Dec... Just as lemau as u r rite now. hihi