Thursday, February 19, 2009

I LOST MY ENGGAGEMENT RING

Stressed!and sad. I remember putting it on this morning. I did the usual stuffs and went to Shah Alam for a meeting. Had a chat with a friend and my ring is not on my finger anymore. I frantically called my clerk asking her to look aroundbut the ring is nowhere to be found.

Called abang and told him. As usual with his comforting tone "anggap je la takde rezeki" I'm sad....really really sad.

Lost my wedding ring in 2005 but found it back alhamdulillah. Now my enggagement ring...really hope to find it back...it's not an expensive ring but it is one of the most treasured item I owned...

I'M STRESSED!!!!!!

8 comments:

Anonymous said...

aku ingat macamne kita punggah satu bilik kat INTAN kiara carik cincin ko yang rupa-rupanya terselit tepi katil...may be ko boleh guna kaedah yang sama...zana j

Angah said...

Zana J
Ha'ah.. aku masih ingat tu, lepas 2 minggu baru jumpa kan..tapi ni aku tak boleh agak kat mana cicir..sedih!!!!!

oren said...

aku takde dah cincin tanda ke, cincin tunang ke, cincin kawen..yg dok ada kat jari nih, hasil dari rantai mas kahwen yg dijual semula..nak tutup buku lama tuh...

apapun, semoga ketemu kembali cincin yg hilang tuh..

Angah said...

Oren
Aku rasa tak jumpa dah...anggap takde rezeki jer la

tentangseseorang said...

like abang said...
mungkin bukan rezeki akak....

NONIE AZIZ said...

ayokkkk...usahakan mencari cincin tu angah...

Man CIOCC said...

Takpe Angah, yg penting orang tersayang ada dekat di hati.

Cincin betunang, cincin kawin & kalung kawin semua kena kebas 1997,
nak but camana?

3 tahun kemudian pegi buat lagi satu replica!!!

Angah said...

Ady
ni dalam proses menerima kenyataan nih

Nonie
Tak harap jumpa pun iskh..

Abg Man
sangat setuju.....buat replika tu satu cadangan menarik.. kalau ganti ngan Oakley women half jacket asian fit lagik menarik kan kan kan...