Thursday, February 05, 2009

TUGASAN PERTAMA -KOMISAR

Aku dapat lantikan jadi komisar untuk Putrajaya Cyclefest hujung minggu ni. Aku sangat excited. Masalahnya aku baru dapat tau tadi, dan aku sekarang ni kat Bangi ada Bengkel SKT Jabatan. Camno? terpaksa la telefon MNCF kata tak boleh ikut.

Tanya abang.. dia pun kata takpe la.. banyak lagi 1 day road race tahun ni. Betul jugak ya.. Plan aku walaupun aku cuma kena buat praktikal dalam 2 road race dan 2 track race tapi aku cadang nak buat camni :-

1 One Day Road Race / criterium
1 Stage Race
1 Track Race
1 Mountain Bike Race

Supaya lagi aku faham pasal hal2 kepengadilan ni. dan aku nak jugak pergi buat attachment kat mana2 race yang ada. Untuk knowledge aku gak kan...

Yang aku nampak untuk praktikal :-

- Sport Excel kat Bera bulan 3 (road race)
- Jelajah Malaysia bulan 4 (stage race)
- Kenyir Interntional MTB (MTB)

Satu track kena carik.. maybe another sport excel kat Cheras.

Lepas habis Bengkel SKT, abang akan amik aku dah terus shoot ke Palace of Golden Horses. Lapor diri untuk Le Tour De Langkawi. Aku pun lama tak jumpa member2...

No comments: