Thursday, January 23, 2003

Aku la nih ada kat CC seksyen 14 PJ... dalam perjalanan mencari makan. Malangnya maplei yang aku biasa pergi bawah Metro Jaya tuh tak bukak. Lepas nih aku nak merayau kat seksyen 17 pulak. Sebelah Matrik UIA.. tempat aku belajar dulu.

Aku sampai rumah awal pagi tadi. Emak dah tunggu depan pintu. Aku borak kejap pastu terus tido. Pagi nih aku bertolak ke PJ. Jem giler... lama aku tak rasa jem camnih. Lega rasa sbb dah duduk kat Kuantan. Masa aku nak check in kat Crystal Crown PJ, front desk officer tuh bagitau tak de bilik bersih..jadi aku diberi bilik suite, satu malam dalam RM400. Aku cuma kena bayar deluxe rate 150 ringgit. Rezeki aku ehehe... jangan jeles ek Kak Iza

Course yang aku pergi nih bukanler benda yang asing sbb aku ajar subjek nih dulu. Tanya Zid... tapi aku suka cara trainer tuh, aku nak gunakan cara dia dalam kelas aku, cukup interaktif, cukup berkesan kalau syudent yang aku dapat tuh jenis kurang berinteraksi. Esok masih ada sehari. Lepas tuh aku lepak kat rumah emak sampai Ahad. Dah sebulan tak balik... nak amik kesempatan bermanja ngan emak aku.

++
Le Tour De Langkawi dah tak berapa lama lagi. Member2 aku dah start call tanya aku ikut ke tak tahun nih. Aku tak ikut, aku ada banyak komitmen lain, yang aku dah jadikan priority sekarang. Race dalam Pahang aku biasa pergi ler. Tapi memandangkan tahun nih LTdL masuk Pahang, maka aku akan dapat peluang juga berjumpa ngan mereka. Abang tak pergi tahun nih... aku takkan rasa rindu ehehe.


No comments: