Wednesday, January 22, 2003

Al Fatihah

Aku pasti ramai yang dah baca muka depan Utusan Malaysia hari ni tentang kemalangan yang melibatkan 4 sahabat di Jalan Segamat-Kuantan. Tiga daripada mangsa tu ialah pelajar aku. Ridhauddin, Mohd Nizam dan Rusazman. Masa aku dapat tau berita ni semalam aku rasa sedih sangat. Ketiga-tiganya antara pelajar yang baik dalam kelas aku, yang sentiasa attentive dalam kelas. Tapi Allah lebih menyayangi mereka. Mereka dalam perjalanan balik daripada Triang lepas dapatkan tandatangan penjaga untuk pinjaman pelajaran. Semoga roh mereka ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman.. Al-Fatihah

Hari ni aku akan ke KL. Esok aku akan menghadiri Effective Communication Course di Crystal Crown PJ.

++
Aku geram betul dengan hamba Allah yang gatal tangan sangat tulis yang bukan2 kat chatter box aku. Cubalah hormat perasaan orang sikit. Fikirlah sikit pasal malu ker, senonoh ke tak ker perbuatan tuh. Aku geram betullah.

++
Ahad lepas aku seronok sangat sebab mak aku datang dari Klang dengan pakcik2 aku. mereka ingat aku cuti hari Isnin tuh..takperlah.dapat jugak aku entertain mereka walau sekejap. Keesokannya, hari Isnin... Aku gi office, stamp punch card dan jumpa pengarah aku minta kebenaran untuk keluar sampai tengahari. Lepas emak balik dalam pukul 2, aku masuk office semula. Petang tu Menteri Besar Pahang datang, dalam hujan yang tak berhenti sejak Ahad. makan memang sedap ler. Ada lamb chop lagik. Aku mmg suka, siap bawak balik sbb abang pun suka juga. Aku respek ler ke MB sanggup datang juga walau hujan menggila.


No comments: