Friday, January 17, 2003

Sibuknya...

Ofis aku ni tengah sibuk buat persiapan untuk Hari Mesra Kemahiran yang akan dihadiri oleh Menteri Besar Pahang. Maknanya dah 2 kalilah dia melawat tempat aku nih. Thn lepas untuk majlis pecah tanah perpustakaan dan majlis pelancaran Skim Latihan Graduan peringkat Negeri Pahang. Sana sini tengah buat persiapan, dengan bunga, kanopi, meja, kerusi, memacamlah. Kelas hari Isnin ni kena batal. Teruklah aku kena ganti kelas semula. Tapikan aku ni yang menurut perintah :P nak buat camne ye tak... Tapi setidak tidaknya orang kenal ler tempat aku cari rezeki nih.

Minggu depan aku akan ke KL untuk satu kursus yang aku rasa menarik... Effective Communications. Boleh aku applykan masa amengajar nanti insyaallah. Minggu ni Iza ngan Izan yang gi. Ada sesiapa nak jumpa aku bolehlah ekekekeke. Aku stay kat Crystal Crown PJ.


No comments: