Friday, August 15, 2003

Demam Exam..

Minggu lepas dan minggu depan merupakan minggu exam bebudak kat tempat aku nih. Jadinya minggu ni tangan2 kami nih lenguh ler menanda kertas ujian student. Bila dah banyak skrip jawapan dan masa juga agak terhad jadi memacam benda yang lucu berlaku.

Akak seofis ngan aku nih best. Dalam pada menanda kertas, dia dapat satu skrip yang sangat baik. Takde salah langsung jawapan budak tu. Sekali dah separuh kertas ditanda baru terperasan kertas tu ialah kertas skema jawapan. Dia cerita dan kami gelak beriya. Sorry ek kak... kelako ler. Lenkali tak gelak lagi.


Al-Fatihah

Baru tadi kami dapat email, staff yang mederita sakit buah pinggang, yang aku pernah ceritakan dalam entri aku bebaru nih telah kembali ke rahmatullah, dalam sejam yang lepas. Setiap yang hidup pastikan mati. Cuma aku terkilan, dia yang sepatutnya menjalani rawatan hemodialisis setiap minggu tak berbuat demikian. Tapi sudah dijanjikan, masa untuk dia telah sampai. Al-Fatihah untuk saudara Ramli dan takziah pada isteri dan 2 anak yang ditinggalkan. Semoga rohnya dicucuri rahmat.. Amin

Salam hujung minggu, aku nak berehat di Terengganu minggu ni. Mungkin ke Tanjung Jara. Ada sesiapa nak belanja makan nasi dagang?


No comments: