Monday, January 03, 2005

Menyapu sawang

Dah dekat 3 minggu tak berupdate blog aku nih. Banyak benda yang aku buat dan lalui yang kalau aku tulis akan berjela2 panjang entry aku nih.

Secara ringkas ler, aku lapor diri kat INTAN pastu gi induksi kat Kluang dalam 10 hari. Start new job hari ni. Mujurnya dapat rumah sewa cepat. Ni dok floating kat Library, tak tau deparment mana depa nak campak aku. Aku ada gak apply nak balik state. Hopefully dapat ler kan.

Aku dok kat Precint 9 sekarang. Ada geng jurnal yang dekat2 ngan aku tuh jum kita jumpa semestara kerja aku tak banyak.

Nak ucap tahniah kat kawang baik aku yang nak tie the knot pertengahan bulan ni. Aku senang aku pergi ek pren. Tak dapat satu benda, dapat benda lain kan.. tu lah angah dah cakp ada hikmahnya. Aku nak jugak jadi pengapit. Nak jugakkkk....

till next time.. chow

No comments: