Wednesday, April 08, 2009

BILA BALIK KUANTAN

Aku bila balik Kuantan mesti akan berkunjung ke Hai Peng Kopitiam. Jangan risau...nama jer Hai Peng, semuanya disediakan oleh orang Islam. Personally aku rasa kopinya lebih sedap dari mana2 kopitiam yang aku pernah pergi. Kopitiam "Bandar Lama" pun tak boleh lawan.. duduk menebeng ngan hubby dan anak2 dipagi hari dihujung minggu... memang best kan..

Masa aku balik Kuantan bulan 1 lepas, sebab nak ke Kemaman untuk PAC M48 tu la... lepas menebeng kat Hai Peng Kopitiam, aku ngan abang pergi kedai basikal. Disebabkan abang lupa letak tiket parking (lenkali ingat ek bang...) maka kena saman parking lah...

Yang best tu... cuba tengok particulars dalam parking ticket tuh...sekarang semua dah tau aku bawak kereta model Tidak Pasti hahahahaha... korang ado?

Aku dah bayar pun saman tuh ya...

Side track... Aku tak dapat join Jelajah Malaysia tahun ni.. waaaaaaa sedih tau. Nak buat camne kerja harus didulukan sebab ni punca rezeki kan. Tahun depan masih ada insyaAllah.. Tapi Piala Tengku Mahkota ngan Sirkit Kebangsaan bulan 5 nih aku pergi..

Minggu depan ada Kuantan Downhill. Ingat nak pergilah bawak anak2.

7 comments:

Anonymous said...

dari taun 2006 lagi aD teringin gi Hi Peng nih.. taun 2007 merasa lalu depan dia je.. tsskkk..

Ummi said...

terliur ummi tengok mee yang tak habis makan sebelum kopi tu :)

tengah lapar skrg ni :)

model kereta, tak pasti???

kereta apakah itu?

izawani said...

Wah... lama tak ke Kuantan... tempat bersejarah tu...

Angah said...

aD
Ala kesiannya dia... ni kira mengidam ke ni?

Ummi
ehehe.. mmg sedap laksa kari tuh tp portion besar sgt tak habes..

KakWani
jom ke Kuantan

ibuVouge said...

angah, kereta belakang posing maut tu ke yang kena saman dan tak tau model apa?

seronok kongsi minat sbb kita ada byk benda nak dibual dan buat bersama

Angah said...

iv
kereta yang tu la hahaha. posing maut ngan suami takper

bola2api said...

everytime aku akan order kopi ais dia...

yummy.. terbeliak mata