Monday, April 27, 2009

PUTRAJAYA CRITICAL MASS 1st ANNIVERSARY

Sebenarnya ini baru kali ke-3 aku join the ride. Somehow aku rasa macam dah lama join sebab rider lain yang join pun sangat sporting. All come because we love cycling.

So jumaat lepas marked the first anniversary of PCM. Kudos to the organizer. Cuasa sangat baik. Riders pun ramai berbanding PCM bulan 3 yang lepas.

Aku bertolak dari pejabat lepas solat maghrib. Sampai Putrajaya amik kembar tak seiras aku kat stersn LRT, anto dia balik rumah, amik cupckes dan aku terus ke meeting point. Daoh and Abang Man CIOCC dah terpacak kat sana. Unload my bike and borak2 lah dengan PCMers yang dah sampai.

Ambil t-shirt daripada Encik Toyol. Sangat cantik I like.

The ride started at 10 after amik gambar dengan banner besar, ramai2 kat depan tangga POJ tuh.

The ride was ok. Aku rasa masa PCM bulan lepas aku ikut jalan yang lagi jauh haha..

Dan basikal aku telah dirogol beramai-ramai huhuhu

Kali ni all manage to ride in big group. Ramai yang tercicir pun masa section mendaki sikit tu la, lepas regroup, kayuhan diteruskan ke meeting point. Cuma dekat Perdana Putra tu ada yang buat pusingan 2 kali, dan ada yang teruskan ke meeting point. Aku terus jer.

Sebab PCM kali ni ada sikit makan-makan after ride so aku bawak homeade cheese cake, si Aini bawak cupcakes and ada buah, pizza dan semua orang terlupa pasal air.. takper air botol masa ride ada lagik.

Makan-makan time. Alhamdulillah habis licin jugak kek aku bawak walaupun pada mulanya macam malu-malu jer semua nak mulakan kenduri.

Hantar kembar tak seiras aku ni balik Precint 9 and headed home. Sampai rumah tengok anak2 dah terbongkang depan TV. Sah la tunggu ibu balik...hahaha

Apapun I had fun like always... see u guys next month..


p/s : gambar2 kredit pada snipers pada malam itu.. you guys rawk..

3 comments:

Man CIOCC said...

Sodap & mmg sodap sekali, bila nak buat pau pulak?

Besday anak aku kalu buat cup cakes brapa modalnye? Cup kecik dah le. Aku tau kau terer buat cheese cake, patutlah semua senyum nampak gigi. ;P

Tima kasih daun keladi.

Jijie Armidza said...

lagi 2 bulan karad join ek.....:-)

Anonymous said...

Gambar yg last sekali. Nampak muscle lengan tu saiz dah bertambah........