Friday, April 17, 2009

KUANTAN DOWNHILL

Esok dan lusa aku akan berada di Kuantan untuk Kuantan Downhill

Tak... aku tak masuk bertanding walaupun aku tau kalau aku masuk dah pasti ada hadiah menanti sebab rider perempuan tak ramai ehehe..

Aku dapat lantikan komisar. Mana senang ek.. jadi starter / time keeper / judge / result ? Tak kisah la apa pun tapi aku seronok sebab ni tugasan pertama dalam acara downhill. Nak tengok gak otai2 downhiller nih, berapa ramai berani turun Bukit Pelindung? Nak tengok gak masa terpantas yang boleh dicatat dalam seeding run esok.

Petang ni bertolak. Angkut anak2 dan emak sekali.

Angkut basikal jugak sebab aku pun nak try track off road area tu petang esok kalau sempat la. Anak bujang aku dah sibuk suruh bawak basikal dia jugak. Boleh jer. Yang tak tahan tu mintak aku letak sekali ngan basikal aku atas bumbung kereta hahahaha...

Oh ya.. abang pun bertugas gak. Combining work with pleasure... I likeee

4 comments:

R28est said...

slmt bertugas..jadi time keeper r. xde la payah sangat yang penting komunikasi dengan starter kat atas bukit tu. jangan nanti tau2 je rider dah sampai bwh, time keeper dok melop0ng lagi. hik ;p

ibu ade ke?

Ummi said...

kalau letak basikal kecik kat atas bumbung kereta, mesti akan buat orang tersenyum aje sepanjang perjalanan :)

selamat menjalankan tugas, hobi sama dengan hubby, itu yang bestnya!

pB said...

cayalah Angahhhh

haidil said...

slmt bertugas dgn jayanya..kekeke..dh lama xtrn kuantan ni..(sedang mcari klapangan)