Friday, April 10, 2009

BORAK PUNYA PASAL

On the way balik rumah tadi aku call abang sebab roadtax baru tak sampai lagi. Patut dah sampailah kan sbb guna pos ekspres. Jadinya aku bawak kereta dengan cukai jalan yang tamat tempoh. Doa jgn ada roadblock. Dalam sedap nyembang tu tetiba aku terperasan aku dah sampai tol. Tapi aku pelik ngapa lain benau tol nih. Sekali tol Batu Tiga daaaaa..

Camne aku boleh tak perasan aku masuk susur ke Federal Highway? hahahaha Biasanya aku lalu NKVE keluar kat tol Subang terus ke tol Setia Alam.

Sambil masuk lane smart tag aku bgtau abang yang aku salah masuk susur.Abang gelak besar jek la..

Pengajaran daripada cerita di atas ialah jangan leka sangat berborak di telefon semasa memandu. Mujur salah susur pun boleh balik rumah. Kalau masuk susur hala lain tak ke jadi masalah tu.

4 comments:

ibuVouge said...

ekekekeke..punya khusyuk bual tersalah masuk..tapi tak pe bual dengan chenta hati

Angah said...

iv
tu la pasal hahaha...yup janji ngan yang sah milik kita

KV said...

boleh mu bawak kete sambil angan2 ngah? Bahaya weh. Hihi

Angah said...

KV
bukan berangan la.. berborak ngan tok laki hahaha