Friday, November 18, 2011

MEREKA BERJAYA!!

Juat want to share a happy news! Semalam cikgu tu called, kan result UPSR keluar .. 'Anak-anak' aku yang 2 orang tu dapat keputusan cemerlang. Yang sorang dapat 4A 1B dan yang satu lagi tu dapat 5A. Alhamdulillah. I'm happy for them. Aku harap perjalanan anak-anak ni akan lebih mudah selepas ni dengan berbekal keputusan yang bagus ni. Semoga perjalanan mereka di peringkat menengah lebih cemerlang.

InsyaAllah aku akan sambung program kecik aku ni tahun depan dengan 2 anak lagi. Cikgu tu pun masih nak bekerjasama dengan aku. Kot ada rezeki lebih mungkin boleh up 3 anak pulak. tengok la dulu.

Parents anak-anak ni nak jumpa aku. But as I said before..biarlah mereka tak kenal aku. Aku lagi selesa camni. Tapi cikgu tu kata ibu pada anak ni belikan aku tudung. Oh..terharunya aku...dah mintak cikgu tu simpankan. Nanti2 aku balik sana aku amik lah.

Pendek entry ..aku banyak kerja derrr

10 comments:

Dinas Aldi said...

Anak2 yg Angah sponsor diam2 tu eh? Alhamdulillah, cerdik budak2 tu. Insyaallah semoga dema akan terus berjaya di masa depan.

jojoe said...

bestnyer beb.. aku suka

Arena said...

Alhamdulillah, syukur. Mesti ko rasa best sangat kan..

mamalisa said...

alhamdulillah...moga lebih diberkati Ngah. .. :-)

Carrie-Ma said...

salam angah,

tahniah. kadang2 tanpa disangka sumbangan kecil kita memberi erti yang besar kepada orang lain. usaha yang boleh dicontohi oleh aku juga, insyaAllah. Mungkin boleh dikongsikan bagaimana untuk memulakannya.

oren said...

bestnya...

terima jeklah tudung tu..depa ikhlas tu..just letakkan diri ko kat tempat mothers tu, mesti ko pun nak jumpa org yg dh tolong anak2 ko gak, kan?

Angah said...

Kdinas
Ha'ah anak2 tu lah. InsyaAllah semoga mereka terus berjaya

Joe
Aku pun suka

Arena
Yup..mcm anak aku plak yg peksa haha

Angah said...

Mawar
InsyaAllah..aminnn

Karimah
Aku bantu setakat kemampuan je. InsyaAllah aku kongsikan nnt kat FB 2/2004

Oren
Aku terima, blom amik jek hihi..aku paham tapi sebab aku buat tu kat kampung aku yg aku tau mulut longkang lagi banyak..better la aku tak expose sapa aku..

HappyIrfa said...

TAHNIAH :-)
TUMPANG HEPI UTK KO ANGAH

wak gelas said...

ingat wak tadi ada anak kembar.. eeeee wak dah datang nih nak komen komennn..