Wednesday, October 23, 2002

Aku agak sibuk sebenarnya. Aku kena update fail subjek untuk bengkel pengajaran di UTMKL minggu depan. Tapi dah tugas, aku tak kisah sangat. semalam kawan yang lama aku tak dengar berita contact aku melalui yahoo greetings. Sharifah Salwa, kami panggil dia cikgu Pah. Dah selamat habiskan double degree...congrats dear, welcome to the working world. Bila berbual dengan kawan lama, cerita lama jugak yang keluar. Kalau dulu tanya kerja apa, sekarang tanya dah berdua ke belom, dah ada anak ke belum ehee. banyak perkembangan terkini. Bila nak buat gathering agaknya.

Tahniah kepada kengkawan satu batch ngan aku BENL (1997-2001), for what they have achieved in almost 2 years time. Yang nyambung master hampir 50%. Sesungguhnya aku cemburu. Aku pun nak amik jugak tapi bila? course yang aku nak bukan ada di sini. Nak sambung di sana? aku tak sanggup berpisah dengan soulmate aku nih. Aku mohon pada Allah untuk beri petunjuk.

Congrats on your wedding:
1. Syida and Shahril
2. Yatt and hubby

Congrats on your enggagement:
1. Ame and Izzat
2. Adlina and her fiance

Congrats to expecting parents
1. Azlina and Azizi (2nd child)
2. makcik Ina and hubby (2nd child)
3. Yatt and hubby (1st child)

Tu yang dah berkeluarga ler. congrats jugak untuk yang sudah, tengah dan akan menyambung ijazah sarjana.
1. Ame
2. Ad
3. Waty
4. Ayeen
5. Aishah
6. Wie
7. Mazleen
8. Syida
Antara member yang masih berhubungan ler...yang lain dimana pun tak tau.

Congrats untuk yang dah berkarier. Aku seronok dengar coursemate aku dapat kerja yang baik. Ada yang jadi journalis NST, content writer, editor, kerja bank, pensyarah, keep up the good work guys. Dah ramai yang mengumpul harta untuk masa depan. Aku cuba untuk keep in touch dengan mereka kalau ada kelapangan. . Takper..ada masa kita jumpa semula ek..

Minggu depan lepas bengkel pengajaran, aku akan bercuti panjang, sampai Deepavalli. Aku akan jumpa abang di KL, ikut dia gi perlumbaan sehari dua. Lepas tuh aku cadang nak guna tiket percutian yang aku dapat masa cabutan bertuah hari Keluarga minggu lepas. 3 hari 2 malam di Awana. Nak pegi Genting ke Kijal? Jadinya blog nih mungkin akan sepi beberapa hari.

*rindu*

No comments: