Tuesday, July 22, 2003

Gembiranya Emak

Abang aku yang kerja di Johor Bahru dapat transfer semula ke Klang. Emak happy sungguh masa call aku semalam. Alhamdulillah, emak dan Noni dah tak sunyi lagi. Aku pun dah tak perlu risau pasal keselamatan mereka. Tinggal adik aku jerlah sorang2 kat JB tuh.

Workwise, minggu depan minggu ujian jadi rileklah aku. Semalam dapat berita, rumah salah seorang staf kat sini dipecah masuk. Banyak juga kerugian dia. Selain cash, barang hantaran untuk perkahwinan dia pun lesap. Aku tumpang simpati ngan dia, ya lah.. bulan depan nak jadi raja sehari, terpaksa pula berhadapan dengan dugaan seperti itu. Tapi mujur dia tak diapa2kan. Itu yang paling penting kan. Be strong dear :)

Lighter note, tahniah rudy, dapat masuk final Roda Impian, semoga impian yang lain akan tercapai *wink* Aku tetap sahabat ko eheh..




No comments: