Wednesday, July 09, 2003

Pendek-pendek

+ Hari ni aku ada appointment kat spital. Tapi kena batalkan sebab abang ikut ayah melawat site. Pergi esoklah agaknya

+ Minggu depan contact hour aku bertambah lagi. Baru nak rilek iskh iskh. Dah arahan, kenalah ikut.

+ Bila sesuatu kerja tu dibuat dalam keadaan terpaksa, ikhlas memang takde dah. Bila dah selalu camtu bukan tangan jer bekerja, mulut pun ikut kerja (membebel). Akhirnya aku nekad untuk tak buat lagi kerja2 terpaksa. Aku nak tunggu apa akan jadi. Can they survive without me? Sounds vindictive is it not? ermmm..

+ Daging dah terkeluar daripada senarai makanan aku.

+ Aku malas nak beriya dalam satu hal nih, sebab tuan punya diri pun endah tak endah jer. Aku boleh tolong.... tapi dia kenalah buat lebih sebab itu majlis dia. Mana cukup dengan cakap hari dah dekat, satu benda tak buat/beli/sedia lagi tapi tiap hari cuma tau keluar ngan kengkawan, terperap dalam bilik, belanja duit utk benda2 lain. Minta maaf bebanyaklah. If you don't start.. then I won't.. period.

+ Aku rasa keputusan aku untuk cuti bersalin kat kampung tu hak aku. Ikut aku ler nak kat mana. Emak aku bidan, dah pasti aku akan dapat jagaan yang baik. Yang sibuk2 tak bagi tu kenapa? apa masalah? Dapat untung ke? cedera ke? Abang pun ok, setuju... mereka tu sapa nak halang aku. Sebab jauh, cara jagaan lain, bla bla bla come on lah.... I'll play deaf for all I care

Moody semacam jer entry aku hari ni........ memang aku tengah takde mood pun. So don't start, nothing is funny today.


No comments: