Thursday, July 31, 2003

Pagi ni masa nak melangkah masuk ke office, ada orang sapa aku dari belakang. Ingatkan student, rupanya pakcik aku eheh. Terkejut aku tengok dia berdiri depan muka. Rupanya dia ada kursus PLC selama 4 hari, mula Isnin lepas. Pakcik aku ni kerja kat Petronas di Kertih.

"paman perasan dah nama kat pintu tapi paman cari Lin tak jumpa pulak sejak Isnin tuh"
"eheh, Lin cuti 2 hari, Isnin ngan Selasa, pastu semalam jaga exam pagi ngan petang"
"oooo, bilanya nak mampir umah paman kat Kertih tu. Sejak kahwin tak singgah2 pun. Bibik tu asyik tanya jer'
" Insyaallah, nanti senang2 Lin pergilah ek"

Tengok jam dah dekat kol 9 pagi, aku kena jaga exam, dia pun nak start kelas dah. Aku rasa happy jer dapat jumpa dia sbb aku ngan family sebelah emak memang rapat. Nantilah, kalau ada kelapangan ujung minggu ni aku nak ke Kertih, penuhi undangan pakcik aku tuh.



No comments: