Tuesday, July 08, 2003

Semalam ofis agak sunyi. Memasing pakat cuti, penat masih berbaki dek perjalanan jauh dari Cameron Highland. Aku dapat seplastik hitam besar, ole2 dari sana. Aku kirim ngan member. Jadinya malam tadi berpesta sayur ler kat rumah. Aku masak pajeri terung, asparagus dalam sos tiram, goreng ikan masin dan ulam petai. Pehtu lantak pulak makan oren ngan strawberi. Tidur dengan perut yang sebu eheh.

Seronok aku tengok abang makan. Semenjak 2 menjak ni selera makan dia bagus. Yang aku pulak dok gile makan anggur hitam/merah. Memang tak pernah putus bekalan 2 minggu kebelakangan nih. Mujur anggur, kalau delima mana nak carik?

Malam tadi abang dapat call daripada Malaysia National Cycling Federation (MNCF), Bulan 9 nanti abang kena bertugas di Penang International Mountain Bike Challenge. Kena tinggal lagi nampaknya *sigh* Tapi dah tugas dia, kenalah terima kan. Tapi yang best, bila abang bertugas aku boleh kirim ole2, banyak juga cenderahati pertandingan yang boleh aku simpan. Kalau abang jadi ke Sabah untuk Tour De Borneo, maknanya bulan 9 nih 2 kali ler kena tinggal. Aku sure tak dapat ikut walaupun ditawarkan tugas. tak leh naik flight dah....




No comments: