Monday, July 14, 2003

SLG kembali lagi

Skim Latihan Graduan, Pembangunan Sumber Manusia Berhad ( PSMB ) dah diwujudkan semula. main Office tempat aku kerja ni dah mula dikunjungi graduan2 yang masih tak bekerja untuk dapatkan maklumat. Aku pun dapat e-mail, Pengarah Pembangunan Perniagaan mintak CV untuk dihantar ke PSMB. Maknanya besar kemungkinan aku akan mengajar Kursus Bahasa Inggeris Intensif selama 6 bulan, 7 jam sehari tuh huhuhuhuhu... Lembik ler aku nampaknya.


MC oh MC

Jumaat dan Sabtu lepas aku amik MC. Datang opis setengah hari jer. Tak larat sungguh. Kepala pusing2, tekak loya etc etc etc. Abang amik kat opis, terus gi klinik. balik rumah aku terus tidur. Sabtu pun cuma larat bangun gi bilik air jer. Satu kerja rumah pun aku tak buat. Memang tak larat.... emak kata aku dah start alahan dah... mungkin juga. Aku cuma harap jangan terlalu teruk sebab aku malas nak ganti kelas ke apa.



No comments: